Paskutinę š.m. balandžio dieną gimnazijoje vyko pokalbis-diskusija skirtas mokymosi motyvacijos temai gvildenti. Joje dalyvavo 1-4 klasių mokinių atstovai ir mokytojai Teresė Einorienė, Elvyra Kasperavičienė, Silva Bulaukienė,  psichologė Rūta Baleišienė ir socialinė pedagogė Aušra Gaučienė.

Pokalbis vyko gyvas ir emocingas. Diskusija krypo daugiau į problemas ir sunkumus, nei į tai, kas padeda kurti ir išlaikyti mokymosi motyvaciją ilgo mokslo metų maratono metu ir per atskiras pamokas, kad jos vyktų produktyviai. Kilo prieštara tarp mokytojų ir mokinių požiūrio. Labai pasidžiaugėme mokiniais, kurie pademonstravo gerus komunikacinius gebėjimus, kaip išsakyti savo nuomonę, mandagiai oponuoti, nepasiduoti emocijoms ir išlaikyti aukštą bendravimo kultūrą. Daugiausia pasisakė dvyliktokai Jonas, Tauras ir Nojus. Keltas diskusijos klausimas tikrai buvo opus. Mokinių pasisakymai iškėlė tokias problemas kaip didelis krūvis, nuovargis, mokytojų ir tėvų spaudimas. Paaiškėjo, kad nepatogūs tvarkaraščiai, ne visada lankstūs mokytojų sprendimai, kaip pateikti bendrosiose programose numatytas temas. Mokinių lyginimas bei nuvertinimas ir jų silpni gebėjimai planuoti laiką yra vienos svarbiausių detalių veikiančių mokymosi motyvaciją. Mokiniams labai pagelbėtų, jeigu tvarkaraščiuose keistųsi lengvesni dalykai su sudėtingesniais, rečiau būtų po dvi to paties dalyko pamokas, mokytojai atjaustų ir palaikytų juos, kurtų pozityvų santykį. Bendrosiose programose numatytą dalyko turinį kiek galima labiau pritrauktų prie gyvenimo.