Nuotolinis mokymas

Informuojame, kad nuo gruodžio 7 dienos 1-4 klasių mokiniai  mokosi nuotoliniu būdu.

Prašome sekti informaciją. Kviečiame laikytis padidinto saugumo!

Ugdomosios veiklos bus organizuojamos vadovaujantis Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu mokymo būdu tvarkos aprašu ir Ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu (sinchroniniu) mokymo būdu taisyklėmis.

Gimnazijos administracija

Į „Versmės“ gimnazijos mokinių gyvenimą spalvų įnešė projektas „Laiptai“

Lietuvoje vykdomų sociologinių ir psichologinių tyrimų duomenimis dažnam paaugliui stinga pakankamų socialinių emocinių įgūdžių. Tėvų užimtumas, laisvalaikis prie kompiuterio ar su telefonu rankose didina jaunų žmonių bendravimo įgūdžių spragas ir mažina gebėjimą prasmingai praleisti laisvalaikį. Tokia situacija paskatino „Versmės“ gimnazijoje įgyvendinti Elektrėnų savivaldybės finansuojamą vaikų socializacijos projektą „Laiptai“. 

 

Jį parengė ir veiklas organizavo trys „Versmės“ gimnazijoje dirbančios veiklios, iniciatyvios ir kūrybiškos asmenybės: psichologė Rūta Baleišienė, socialinė pedagogė Aušra Dimšaitė ir šiuolaikinių menų mokytoja Marytė Kuzmenkovienė. Į projektą įsitraukė daugiau kaip šimtas gimnazistų. Visos veiklos buvo nukreiptos į psichosocialinių įgūdžių lavinimą prasmingų veiklų metu. Rūta Baleišienė ir Marytė Kuzmenkovienė vedė integruotas psichologijos ir šiuolaikinių menų pamokas. 1kl. mokiniai lipdė iš molio savo „Jausmų saują“, vėliau surengta mokinių keramikos darbų paroda gimnazijos bibliotekoje. Nors darbeliai nepretenduoja į meno šedevrus, bet kiekvienas unikalus ir nepakartojami. 2 kl. mokinai reiškė savo emocijas naudodami įvairias piešimo priemones, susipažino su pagrindiniais jausmų raiškos dėsningumais. 1 kl. mergaitės kartu su psichologe gilino socialinių įgūdžių žinias grupėje. Socialinė pedagogė Aušra Dimšaitė su mokiniais lankė ir bendravo su mokyklos/darželio „Žiogelis“ lavinamųjų klasių vaikais. Projekto veiklose mokiniai mokėsi bendrauti ir bendradarbiauti, atjausti ir suprasti šalia esantį, kitokį, ugdė emocinę raišką, turėjo galimybę nevaržomai išreikšti save naudojant įvairias menines priemones. 


TAMO lamalogo logo01 logo wbg emokykla logo 2 lm eduroam 3455 smm new LOGO Valančiaus vaikai Nuotolinio mokymo sistema logoImagine200 kepure STT  teise