- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Uncategorised
1e klasės mokinių mintys apie gerą mokyklą
Saugi aplinka, geri rezultatai, įspūdžiai visam gyvenimui – tai mokykla, kurioje norėtų mokytis kiekvienas. Meda Aleksandravičiūtė
O man gera mokykla yra ta, kurioje gera būti: viską suprantu, gerai mokausi, lankau įdomius būrelius. Ugnius Zdanevičius
Pirmiausia geroje mokykloje turi būti geri rezultatai. Geroje mokykloje bendraamžiai sutaria, maloniai bendrauja, nėra patyčių. Gera mokykla – tai neužmirštamos dienos mokykloje. Jogilė Gužytė
Gera mokykla – tai įdomios ir prasmingos pamokos, o ne tuščiai praleistas laikas. Gintarė Puišaitė
Geroje mokykloje turi būti geri, mokinius suprantantys mokytojai ir aktyvūs, mokytojus gerbiantys mokiniai. Domantas Petkevičius
Kai vaikui gera, tai jis laisvai jaučiasi. Jei mokiniui patinka mokykloje, jis niekad nebėgs iš pamokų. Kai mokinys nėra įsitempęs, tai jo mokymosi rezultatai geri. Justina Stirnaitė
Svarbiausia, kad mokykloje dirbtų mokytojai, kuriems patinka mokytojo darbas. Mokytojai turi būti griežti - tik nepikti. Mokymasis nėra lengvas dalykas. Juk labiau norisi žaisti, pokštauti, tinginiauti. Tad norint ko nors išmokti turi būti malonu eiti į mokyklą. Kai mokykloje gera, tai mokykla gera! Greta Kapitanovaitė
Jei blogai jautiesi mokykloje, tai ir mokslai sekasi blogai. Tokia situacija – pragaras. Kiekvienas mokinys nori pasiekti gerų rezultatų. Siekti rezultatų padeda mokytojai. Taigi labai svarbu mokytojo ir mokinio bendravimas. Kai mokinio ir mokytojo santykiai draugiški, tai išmokti yra žymiai lengviau. Evelina Buinovskaja
Sunku, kai krūvis mokykloje yra didelis. Svarbiausia – neperspausti. Aš manau, kad namų darbai nereikalingi. Juk mokykloje reikia mokytis, išnaudoti kiekvieną minutę, o po pamokų turėtų būti laisvas laikas. Diana Navašinskaitė
Aš manau, kad gera mokykla – tai ne TIK puikūs pažymiai (rezultatai). Daug svarbiau prasmingos akimirkos mokykloje: mokinių ir mokytojų bendradarbiavimas, įdomūs renginiai, susitikimai. Dominyka Vidrevičiūtė
Geroje mokykloje mokiniai gerai mokosi! Gera mokykla, kai mokykloje gera tvarka! Kad mokykloje tai būtų, mokytojai turi žinoti visus mokinių sukčiavimo būdus. Labai svarbu, kad mokytojai padėtų blogai besimokantiems mokiniams. Edgaras Dubosas
Mokyklos gerumas priklauso nuo mokytojų ir mokinių. Mokytojai turi mėgti savo darbą. Mokiniai turi būti drausmingi, gerai lankyti pamokas. Simona Bartušytė
Gera mokykla – tai geri rezultatai ir įsimenančios akimirkos. Gabrielė Seniutaitė
Aš išskirčiau keturis sėkmingos mokyklos požymius: geri rezultatai (pažymiai), teisingi ir geri mokytojai, tvarka ir švara mokykloje, paklusnūs mokiniai. Mantas Dirmeikis
Išmokimas ir puikūs prisiminimai – tai yra gera mokykla! Neda Pacauskaitė
Mokykloje būtų gera, jei nereikėtų taip anksti eiti į mokyklą. Labai norėtųsi grįžti iš mokyklos nepervargusiam. Erikas Saulėnas
Geri pažymiai, jauki aplinka, geri mokytojai, įdomi veikla, ne per didelis krūvis – tai gera mokykla! Orinta Rikterytė
Gera mokykla galima vadinti tą mokyklą, kurioje mokiniai gerai jaučiasi. Kai mokinys nori eiti į mokyklą, tai norisi ir mokytis. Monika Šyvokaitė
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Uncategorised
Interviu su socialine pedagoge Violeta Žigutiene
Gintarė Puišaitė, Jogilė Gužytė, Tomas Subata ir Lukas Marcinkevičius: Papasakokite, kas yra socialinis pedagogas. Kokiomis veiklomis užsiima šios profesijos atstovai mūsų gimnazijoje?
Socialinė pedagogė Violeta Žigutienė: Aš analizuoju mūsų gimnazijoje iškylančias socialines problemas: rūpinuosi, kad būtų labai geras lankomumas ir pažangumas, sprendžiu visas socialines problemas, siekiu, kad mums – mokiniams, mokytojams – gimnazijoje būtų gera.
G.P., J.G., T.S., L.M.: Įvardinkite didžiausią gimnazistų bėdą. Su kuo jau nebegalima taikstytis?Ar yra būdų išspręsti tokias problemas?
V.Ž.: Didžiausia problema, mano manymu, šiandien yra lankomumas. Mokiniai praleidžia labai daug pamokų be pateisinamų priežasčių. Yra keletas mokinių, kurie tiesiog neina į mokyklą. Čia ir prireikia socialinių pedagogų. Pirmiausia klasės auklėtojas informuoja socialinius pedagogus apie iškilusią problemą, tada socialiniai pedagogai aiškinasi su mokiniais, su jų tėvais problemos priežastis. Į šią veiklą pasitelkiama ir policija, ir psichologai, ir Vaiko gerovės komisija.
G.P., J.G., T.S., L.M.: Suprantame, kad Jūsų darbas sunkus, atsakingas ir ne visada rezultatyvus. Ko Jums palinkėti, kad jaustumėtės laiminga darbe? Kaip Jūs įsivaizduojate tobulą socialinio pedagogo darbą?
V.Ž.: Galite man palinkėti, kad vaikai lankytų pamokas ir kad nevėluotų į jas. Tuomet socialinio pedagogo darbas būtų nuostabus!
G.P., J.G., T.S., L.M.: Ačiū už pokalbį. Pasižadame, kad mes visada eisime į mokyklą. Juk daugiau mokinių mokykloje – mažiau problemų socialiniams pedagogams. Tikimės, kad kitas pokalbis bus linksmesnis.
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Uncategorised
Interviu su socialine pedagoge Aušra Dimšaite
Orinta Rikterytė, Ugnius Zdanevičius, Erikas Saulėnas: Papasakokite, kas yra socialinis pedagogas? Kokia veikla jis užsiima?
Socialinė pedagogė Aušra Dimšaitė: Socialinis pedagogas - tai vaikų draugas, kuris stengiasi suprasti jauną žmogų, jam padėti įvairiose situacijose, konfliktuose.
O.R., U.Z., E.S.: Ar jūsų darbas sunkus?
A.D.: Manau, kad jeigu darbas yra iš pašaukimo, tai nėra sunku. Nors ... mano darbe būna ir sunkių situacijų.
O.R., U.Z., E.S.: Kas sunkiausia jūsų darbe?
A.D.: Visada norisi padėti, tačiau ne visada pavyksta, nes susiklosčiusios probleminės situacijos dažniausiai priklauso ne tik nuo manęs vienos, bet ir nuo mokinio.
O.R., U.Z., E.S.: Įvardinkite didžiausią gimnazistų bėdą, su kuo jau nebegalima taikstytis?
A.D.: Šiuo metu didžiausios problemos yra šios: žalingi įpročiai, vėlavimas į pamokas, pamokų be pateisinamos priežasties praleidimas. Trys didelės bėdos, o ne viena ... Taigi rūpesčių daug.
O.R., U.Z., E.S.: O kas socialinius pedagogus džiugina? Ar pasitaiko jūsų darbe linksmų akimirkų, o galbūt būna ir lengvų dienų, gerų savaičių ar net puikių metų?
diena juoda, tai kita būna spalvinga! Juk dirbu su vaikais, šalia jų praleidžiu visą dieną. O vaikai įdomūs, išradingi, kūrybingi, emocingi! Galimybė būti tarp tokių žmonių labiausiai ir džiugina.
O.R., U.Z., E.S.: Kaip jūs įsivaizduojate tobulą socialinio pedagogo darbą?
A.D.: Tobulas darbas? Iškyla problema ar problemėlė, o mokiniai, mokytojai, mokinių tėvai ją išsprendžia greitai, nes visi yra atviri, nuoširdūs ir geranoriški.
O.R., U.Z., E.S.: Ko jums būtų galima palinkėti, kad jūsų darbas būtų lengvesnis?
A.D.: Ačiū už kantrybę. Palinkėkite kantrybės dar daugiau!
O.R., U.Z., E.S.: Linkime atvirų, nuoširdžių, geranoriškų mokinių, mokinių tėvų, mokytojų, gal tada ir kantrybės užteks tiek, kiek jos turite!
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Uncategorised
Interviu su istorijos mokytoja Vilma Narkauskiene
Greta Kapitanovaitė, Simona Bartušytė, Gabrielė Seniutaitė: Pirmiausia norime pasveikinti, kad Jūs nominuota kaip geriausia 2015 metų mokytoja. Sveikiname Jus! Džiaugiamės, kad Jūs užkrėtėte mūsų gimnazijos mokinius „Protų mūšio“ bacila. Linkime, kad daug daug mokinių sektų Jūsų pėdomis ir rūpintųsi savo sveikatinimu. Norime su Jumis pakalbėti apie mokytojo darbą. Kas, Jūsų manymu, yra svarbiausia grandis mokykloje – mokiniai ar mokytojai? Kodėl taip galvojate?
Istorijos mokytojaVilma Narkauskienė: Manau, kad viena be kitos šitos grandys negalėtų gyvuoti todėl, kad labai svarbu ir mokinio, ir mokytojo bendradarbiavimas bei noras pasiekti rezultatą.
G.K., S.B.,G.S.: Kuo ypatingi šiandieniniai mokiniai? Ar jie turi „savo veidą“?
V.N.: Dabartiniai mokiniai yra drąsesni, laisvesni, nebijantys turėti savo stiliaus, drąsiai išsakantys savo nuomonę. O veidų būna visokių: linksmų ir liūdnų, nuobodžiaujančių ir smalsių...
G.K., S.B.,G.S.: O kokie yra šiandieniai mokytojai? Kas, jūsų manymu, yra svarbiau – mokytojo žinios ar mokytojo asmenybė?
V.N.: Mokytojai labai įvairūs, kaip ir turi būti. Yra tokių mokytojų, kurie džiaugiasi savo darbu ir bando perteikti tai, ką moka. Yra ir tokių mokytojų, kuriems blogiau sekasi. Mokytojo darbe svarbu ir dalykinės žinios, ir mokytojo asmenybė. Jeigu mokytojas turi labai daug žinių, bet yra neįdomi, nuobodi, pasyvi asmenybė, tai tuomet mokytojas nesugebės vesti mokinių paskui save.
G.K., S.B.,G.S.: Ar Jūs esate laiminga, kad dirbate mokytoja? Kodėl?
V.N.: Taip, aš esu labai laiminga todėl, kad nuolat matau besišypsančius, jaunus žmones, matau, kaip jie tobulėja, auga, bręsta. Tiesiog smagu žiūrėti, kaip iš nedrąsaus pirmoko išauga drąsus, sumanus dvyliktokas.
G.K., S.B.,G.S.: Kaip suprantate pasakymą „gera mokykla“. Kokia ji, ta „gera mokykla“?
V.N.: Tai ta mokykla, kurioje galima gauti žinių, kurioje gera būti, smagu leisti laisvalaikį.
G.K., S.B.,G.S.: Ką turime daryti mes, mokiniai ir mokytojai, kad mokykloje visiems būtų gera?
V.N.: Pirmiausiai draugiškai sugyventi. Mokytojai turi atsakingai dirbti savo darbą, o mokiniai turi degti noru mokytis, pažinti, atrasti. Jei taip būtų, tai visi mokytojai džiaugtųsi savo mokiniais, o visi mokiniai - savo pažymiais!
G.K., S.B.,G.S.: Labai jums ačiū už interviu.
- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Uncategorised
Interviu su direktoriaus pavaduotoja ugdymui D. Levickaite
Evelina Buinovskaja, Diana Navašinskaitė, Dominyka Vidrevičiūtė, Edgaras Dubosas: Papasakokite, koks direktoriaus pavaduotojos ugdymui darbas? Kokia jūsų veikla gimnazijoje?
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Danguolė Levickaitė: Darbas prasideda anksti ryte. Jūs, atėję į mokyklą, matote lentoje surašytus pavadavimus: aš parašau, kokio mokytojo nebus ir kuris mokytojas pavaduos jo pamokas. O didžiausias mano darbas prasideda birželio mėnesį, kai iš „Ąžuolyno” mokyklos ateina pirmokai. Visi dokumentai, visi prašymai „suplaukia” pas mane, aš komplektuoju klases, darau diferencijuotų grupių sąrašus, surašau jūsų visų rezultatus, suformuoju klases ir šitaip pradedame rugsėjo 1 dieną. Aš atsakinga ir už brandos egzaminus. Kai jūs būsite ketvirtoje klasėje, turėsite daug klausimų: kaip egzaminus pasirinkti, kada juos laikyti, kada ateiti, kada išeiti, ką rašyti, ko nerašyti, ko klausyti, ko neklausyti. Tai yra mano darbas, aš privalau informuoti. Dirbu aš ir liepos mėnesį, daug dirbu. Kai visi guli pležuose ir maudosi, aš prakaituoju mokykloje, nes spausdinu atestatus, kurie įteikiami mokiniams liepos mėnesio viduryje. Šie darbai apipinti ir kitais darbais darbeliais: pamokos, jų stebėjimas, pokalbiai su mokytojais, su mokiniais, dokumentai, raštai ir kt.
E.B., D.N., D.V., E.B.: Ar jūsų darbas yra įdomus? Kodėl?
D.L.: Iš tikrųjų darbas įdomus. Dabar, pavyzdžiui, skaičiuoju mokytojų atlyginimus. Aš darau tai, ko nedaro mokytojai (juokiasi).
E.B., D.N., D.V., E.B.: Sakykite, o kas jūsų darbe sunkiausia?
D.L.: Sunkiausia yra pasakyti žmogui, kad jis yra neteisus, nes kekvienas žmogus turi savo tiesą. Sunku įrodyti mokiniui, kad jis blogai elgiasi, nes jam atrodo kitaip. Sudėtinga įrodyti ir mokytojui, kad reikia keistis. Galbut ir aš ne viską žinau, o viską gerai žinoti ir mokėti yra pakankamai sunku.
E.B., D.N., D.V., E.B.: Turbūt darbe patiriate ir džiaugsmo?
D.L.: Didžiausią džiaugsmą patiriu turbūt tada, kada pamatau brandos egzaminų rezultatus, ir tie rezultatai būna geri. Iš tikrųjų labai džiaugiuosi, kai galiu padėkoti mokiniui ir mokytojui už jų bendrą darbą. Tai suteikia daug jėgų!
E.B., D.N., D.V., E.B.: Mes žinome, kad jūs esat ir matematikos mokytoja. Kuris darbas yra jums sunkesnis?
D.L.: Būti direktoriaus pavaduotoja ugdymui yra sunkiau, aš norėčiau būti tik matematikos mokytoja.
E.B., D.N., D.V., E.B.: Ką jūs galvojate apie šių metų pirmokus ir kuo jie skiriasi nuo praėjusiųjų metų pirmokų?
D.L.: Šių metų pirmokai yra geresni, išskyrus kelis asmenis, su kuriais turime bėdų nuo pat rugsėjo pradžios. Jie tikrai yra geresni! Kad visi pirmokai būtų tokie, kokie atėjo šiemet!
E.B., D.N., D.V., E.B.: Ką, Jūsų nuomone, galėtume mes, pirmokai, padaryti, kad gyvenimas gimnazijoje būtų dar geresnis?
D.L.: Jūs visi dabar turėtumėte bėgti pas kitą direktoriaus pavaduotoją ugdymui ir sakyti: „Mes labai norime dirbti mokinių savivaldoje!“