Mokinys  - ne indas, kurį reikia pripildyti, o fakelas, kurį reikia uždegti.

Plutarchas

Džiaugiuosi, kad Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos mokiniai dega noru žaisti tinklinį. Malonu matyti vaikų entuziazmą, norą sportuoti, bendrauti, varžytis, išmokti kažką naujo. Per šiuos metus mokiniai dalyvavo 1-ų,2-ų klasių tarpklasinėse varžybose, kuriose buvo gausu sirgalių. Vykdėme „Kalėdinį“ vaikinų turnyrą, turnyrą, skirtą kovo 11-ąjai, kuriuose dalyvavo svečių komandos iš Kaišiadorių A.Brazausko ir Vievio gimnazijos. Merginų komanda dalyvavo tinklinio turnyruose Vievio gimnazijoje, kur turėjo progą susipažinti su Kaišiadorių, Lentvario, Varėnos komandos nariais. Mišrių komandų turnyras Vievio g-joje. 1-2kl. Mokinių varžybos su Kaišiadorių komanda. Smagu stebėti mokinių draugiškus santykius su kitų  mokyklų žaidėjais. Vaikinų komanda išbandė jėgas su „Domingos“ komandos vyrais. Džiugu, kad į treniruotes ateina ir buvę mūsų mokyklos mokiniai. Jie noriai dalinasi patirtimi, padeda jaunajai kartai išmokti tinklinio paslapčių, teisėjauja turnyruose, serga už mūsų komandas.

Projekte „Judėk ir tobulėk“ šiais metais dalyvavo 7 komandos. Kova buvo labai įtempta, daug komandų surinko vienodai pergalių ir ne visos varžybos sužaistos. Taip ir nespėjom išsiaiškinti nugalėtojų.

Galime didžiuotis savo pasiektais rezultatais Lietuvos Mokyklų Žaidynių tinklinio varžybose. Merginų komanda savivaldybėje iškovojusi I-ąją vietą, respublikos zoninėse varžybose iškovojo III-iąją vietą. Vaikinų komanda respublikos zoninėse varžybose buvo ketvirti. Labai gražiai prie komandų pritapo tik pradėję žaisti pirmokai. Džiaugiamės savo palaikymo komanda, kuri važiuoja kartu su mumis į varžybas, pataria įtemptais momentais.

Mūsų mokykloje vyko savivaldybės mokyklų žaidynių smiginio varžybos, kuriose dalyvavo merginų ir vaikinų komandos. Vaikinams atiteko II v. (Lukas Antanavičius 3b ir Mantas Sabonis 3a), merginos (Karolina Andriulevičiūtė 4a ir Ugnė Sabaliauskaitė 1e) tapo čempionėmis ir pateko į Lietuvos mokyklų žaidynių finalą, deja dėl karantino finalas neįvyko.

Ačiū visiems pasidalinusiems mintimis apie tinklinį.

Tinklinis „Versmės“ gimnazijoje

Manau, jog mūsų mokyklai tinklinis yra kaip sava stichija. Neįsivaizduoju savo mokyklos be šios sporto šakos. Tinklinio būrelis tapo vieta į kurią ateini ir išsikrauti fiziškai, ir "pailsėti" po pamokų. Varžybos skatina konkurenciją, kuri verčia nuolat tobulėti, mokytis iš kitų ir bandyti tol, kol pavyks. Visa tai ne tik suteikia gebėjimą žaisti šį žaidimą, bet ir padeda susitvarkyti emocijas bei įgyti teigiamų asmenybės bruožų. 

Aurimas Petronis 4

Tinklinis – puiki sporto šaka, norint sustiprinti viso kūno raumenis. Žaidžiant jį siprėja ne tik rankų, kojų raumenys, bet ir nugaros, pilvo. Taip pat gerėja reakcija, šuolis, smūgis. Smagu, kad mūsų gimnazijoje yra žaidžiamas tinklinis, o mokiniams jis lengvai prieinamas, reikia tik pastangų ir noro žaisti. Yra tinklinio būrelis, kurio mokykloje tikrai reikia, o ypač pradedantiesiems. Pradedantieji būrelio metu gali treniruotis su stipresniais, o tai geriausias būdas išmokti žaisti. Vykstančios tarpklasinės varžybos taip pat reikalingos, kad būtų galima stebėti vienodo amžiaus mokinius, kaip jie žaidžia tinklinį. Mokiniai nori būti geriausiais, todėl tai jiems gali būti motyvacija, kad patektų iš visos klasės į komandą, kurią sudaro tikrai ne visos klasės mokiniai. Taip pat tai yra tarsi mažas mokyklos renginys. Darant tokias varžybas, manome, lengviau yra mokytojai atsirinkti mokinius į varžybas su kitomis mokyklomis. Išvykos į kitas mokyklas ir tinklinio žaidimas su kitomis mokyklomis reikalingas mūsų pačių tobulėjimui ir mokyklos vardo garsinimui, nors ne visada pasiseka taip, kaip norisi. Tokios varžybos reikalingos dėl tokių pat priežasčių, kaip ir tarpklasinės. Gimnazijoje vykstantis projektas, varžybos „Judėk – tobulėk“ be abejonės yra reikalingos! Smagu, kai kovoja iki traumų įvairaus amžiaus mokiniai, jų tėvai, mokyklos mokytojai.

 Abi džiaugiamės, kad galime žaisti tinklinį, nes tai  – sportas, kurį pradėjus žaisti nesinori sustoti. O ir mokytoja labai draugiška, gerai parengia varžyboms.

Kamilė Maleckaitė, 1b

Miglė Maleckaitė, 4d

Esu 4 klasės mokinė ,,Elektrėnų ,,Versmės" gimnazijoje. Mano nuomone, tinklinio būrelis yra labai reikalingas gimnazijoje. Tai yra galimybė tobulėti, susipažinti su kitais žmonėmis, žaidžiančiais tinklinį. Taip pat mokykloje vyksta varžybos, kuriose gaunam galimybę parungtyniauti ne tik su kitų mokyklų komandomis, bet ir su mūsų mokyklos komandomis.

Uljana Nasonova, 4e

Džiaugiuosi, kad yra tinklinio pamoka ir būrelis nes galėsiu , treniruotis, mokintis geriau žaisti tinklinį .Labai laukiame varžybų ir išvykų. Linksma yra žaisti su kitais, ne tik su savais mokiniais. Žaidžiant su kitomis komandomis pasisemi patirties, išmoksti įveikti įtampą. Kuo daugiau renginių, išvažiavimų ir varžybų, jų tikrai reikia!  

Karolis Žilinskas, 2d

„Versmej“ tinklinį lankyt yra labai smagu, nes yra draugiškų žmonių ir gera trėnerė. Per karantiną tinklinio pasiilgau. Mes su mama kartais pasimušinėdavome kamuoliu. Mama taip pat žaidžia tinklinį tėvų komandoje. Tinklinio komanda yra visai draugiška. Per tarpklasines man yra jaukiau ir smagiau žaisti, nes klasės draugai yra visi pažįstami. Aš džiaugiuosi, kad mama gali sportuoti su manimi, nes ji visada mane palaiko ir neleidžia pasiduoti. Man tinklinis patinka, nes tai yra komandinis sportas, kuris yra labai smagus.

Andrė Pranukevičiūtė, 1d

Džiaugiuosi, kad galiu Versmėje žaisti tinklinį. Manau, varžybos yra reikalingos šiaip visai įdomu kartais žaisti prieš kitus, dar nematytus, žmonės. Man asmeniškai, tinklinis yra viena iš geriausių sportinių užsiėmimų.

Gabrielė, 2a

Man visada patinka žaisti ir kuo daugiau varžybų tuo geriau, tobulėti visada yra gerai.

Titas Milašius, 4e

Varžybos tikrai reikalingos ir kuo jų daugiau tuo geriau. Visada smagu atstovaut savo mokyklą. Projektas ,,Judėk tobulėk" yra labai įdomus, nes prisijungia tėvai ir net mokytojai. Tiek žaisdama su kitokiomis mokyklomis, ar vaikinais jaučiuosi gerai. Žaisdami su kitomis mokyklomis susipažįstam su kitais tuo užsiimančiais žmonėmis, susirandame naujų draugų. Su vaikinais taip susižaidžiam, nes tinklinis yra komandinis žaidimas ir kartu mes išnaudojam savo stiprybes bei papildom vienas kitą. Versmės mokyklos tinklinis yra viena iš geriausių mokyklos veiklų.

Girmantė Jusevičiūtė, 3c

Varžybos labai reikalingos, nes motyvuoja mokinius sportuoti, kitus mokinius įtraukia kaip žiūrovus palaikant mokyklos komandą. Žaidžiu mokytojų komandoje ir jaučiuosi gerai, lyg žaisdamas su eiliniais žmonėmis, o tai man patinka, nes jaučiuosi ne kaip mokinys, o kaip draugas ir komandos narys.

 Edgaras Chramkovas, 3d

Mums pirmokams tinklinis padėjo susipažinti su daug naujų ir įdomių žmonių, padėjo suprasti kokia puiki ir neįtikėtina yra ši sporto šaka. Padėjo pasiruošti fiziškai ir išmokti tinklinio technikos ir taktikos. Dalyvaujant varžybose reikia pasiruošti ir psichologiškai. Šiemet kartu su dešimtokais dalyvavome respublikinėse Lietuvos Mokyklų žaidynių tinklinio varžybose, mums tai buvo pirmos varžybos už mokyklos ribų, tačiau jautėmės lygiaverčiai žaidėjai su kitomis komandomis. Mes džiaugiamės tarpklasinėmis tinklinio varžybomis, su Kaišiadorių komanda, norėtume kuo daugiau rungtyniauti, kad įgytume daugiau patirties.

Remigijus Balsiukas, 1d

Sportas man visada buvo prie širdies. Stengiausi būti kuo daugiau judėti ir būti aktyvi. Dalyvavau profsąjungų žaidynėse Šventojoje, kur pirmą kartą ir susipažinau su smiginiu, kai netikėtai laimėjau pirmąją vietą. Nuo tada ir prasidėjo mano "sėkmė" smiginyje, kuri padėjo atstovauti mūsų mokyklą. Laikui bėgant supratau, kad smiginiui reikia didelio susikaupimo, ilgų valandų treniruočių, kurios lavintų mano taiklumą. Kadangi esu jauna, pamaniau, kad noriu keisti smiginį į ką nors aktyvesnio ir pasirinkau tinklinį. Didelių laurų šioje srityje neskyniau, žaidžiau labiau dėl savęs. Gal daug ir nepasiekiau, tačiau treniruotės, kuriose buvo praleistas smagus laikas su mokytojais ir kitais vaikais viską atperka. Kai pradėjau užsiimti kitu sportu, ryšys su tinkliniu, o tuo labiau su smiginiu atšalo, tačiau faktas, jog be treniruočių vis dėlto ir šiais metais iškovojau galimybę atstovauti mūsų mokyklą, parodo, jog galbūt kažkoks talentas neišnyko Kad ir kaip bebūtų, esu garantuota, kad tinklinį ir jūsų duotas pamokas dar tikrai prisiminsiu, o smiginis galbūt dar taip pat sugrįš

Karolina Andriulevičiūtė, 4a

Tinklinis tai yra puikus sportas, kuriame galima išmokti darbo komandose. Varžybos yra reikalingos nes galima pasitikrinti kiek tu patobulėjai pačiame žaidime ir kaip sutari su komandos nariais, varžybos kitose miestuose irgi yra gan svarbios, nes galima ne tik laimėti prizus bet ir patirti daug linksmų akimirkų su kitais žaidėjais ir aplankyti nematytas vietas. Aš labai džiaugiuosi, kad pasirinkau tinklinį.

Lina Jagelavičiūtė, 2a

 

Tinklinis -puikus laisvalaikio praleidimo būdas. Kaip mamą mane džiugina, kad mano dukros Marija, Morta išmoko ir žaidžia tinklinį. Dažnai ,esant galimybei, žaidžia ir paplūdimyje. Kaip mokytojai man leidžia pažinti mokinius, bendrauti neformalioje aplinkoje, todėl santykiai tampa šiltesni ir mus jungia bendras interesas. Pasiklausinėjame kaip jiems sekėsi, kokiu rezultatu ir su kuo varžėsi.

Ypač smagus projektas ,,Judėk ir tobulėk“. Projektas, kuriame tiek azarto, aistrų, pergalių ir pralaimėjimų. Liūdna pralaimėti, bet džiaugsmas, kad vaikai pralenkė mus. Nuostabu, kad salė kada tik užeisi pilna tinklininkų ir bumsinčių kamuolių. Kas išbandė supranta gerą jausmą, o kas nebandė linkiu pamėgti šią sporto šaką ir dėkoju žaidžiančiai trenerei Ramunei Šarapienei ,kuri mėgsta tinklinį ir geba užkrėsti kitus.

„Šėlsmo“ komandos dalyvė mokytoja Vilma Narkauskienė

 

Tinklinio varžybos - atgaiva kūnui ir sielai. Malonu su mokiniais pasivaržyti, labai norim laimėti, bet kiekvienais metais mokinių lygis kyla ir mums vis darosi sunkiau.

Mokytojas Kęstas Karsokas  komandos „Šėlsmas“ žaidėjas

Visa mano tinklinio karjera prasidėjo nuo 11-os klasės. Pamenu puikiai nuėjęs į pirmą tinklinio treniruotę, kuri vyko Elektrėnų,, Versmės'' gimnazijoje. Daugeliui patikdavo mano žaidimas. Manęs klausdavo ar ankščiau esu žaidęs tinklinį. Aš su šypsena veide visad atsakydavau, jog tai mano pirmas kartas. Manau, tai buvo vienas iš pirmų paskatinimų labiau domėtis tinkliniu, jį analizuoti, mokintis taisyklių, bei gerinti - tobulinti savo žaidimo lygį. Dalyvavau ne vienam turnyre, tiek salės, tiek smėlio arenose. Su kiekviena pergale vis labiau augdavo noras toliau žaisti, o pralaimėjus, kildavo noras kuo labiau treniruotis.

 Baigus gimnaziją ir pradėjus toliau studijuot, vieną dieną važiuodamas pro savo buvusią mokyklą, nusprendžiau užsukti ir aplankyti savo buvusią mokytoją - trenerę. Gaila buvo, nes tą dieną treniruotė jau buvo pasibaigusi, bet girdėjosi jog kažkas dar vis mušinėja kamuolį salėje. Užėjęs į salę pamačiau dvi mokyklos naujokes, kurios akimirksniu patraukė mano akį savo žaidimo įgūdžiais. Nusprendžiau prisijungti prie jų. Merginos be perstojimo manęs klausinėjo patarimų. Grįžęs namo,  nusprendžiau, turėdamas laisvo laiko, padėti vaikams treniruotis, pasidalinti savo patirtimi. Žaisdamas aš tinklinį, galiu drąsiai teigti, kad susiradau daug draugų, turiu nemažai prisiminimų ir džiaugiuosi, kad galiu padėti kitiems , teisėjauti varžybose.

Buvęs „Versmės“ g-jos mokinys Dovydas Antanavičius

 Paskutinėse gimnazijos klasėse pradėjome dalyvauti tarpklasinėse tinklinio varžybose, nors nebuvome lankę šios  sporto šakos, bet pradžia sekėsi (matyt kiti patirties pertekliumi irgi negalėjo pasigirti). Komandinis darbas, pagalba vienas kitam, mišrios komandos, draugiška aplinka tai, kas labiausiai užkabino šioje sporto šakoje.

Po 18 metų pertraukos, vėl teko džiaugsmas prisijungti prie tinklinio bendruomenės, iš pradžių treniruotės, o vėliau ir mokytojos R.Šarapienės kvietimu žaisti už TĖVŲ komandą ir treniruotis su moksleiviais. Artėjant pirmai treniruotei ir varžyboms buvo kiek neramu, bet atėjus į salę moksleivis pasitiko klausimu „O JŪS prisijungsite?“, dėl to JŪS teko kelis kartus pasidairyti aplinkui, į ką gi kreipiamasi. Taip sugriuvo mano amžinai jauno ir perspektyvaus savijauta. Jaunuolis buvo paauklėtas daugiau taip neįžeidinėti ir perėjome prie sporto. Gal tai pačios, kaip nekontaktinės sporto šakos bruožas, o gal mokytojų auklėjimas, bet net ir pasikeitus kartai – aikštelėje jaučiamas pagarbus ir bendruomeniškas bendravimas. Sveika konkurencija ir sportiniai principai galioja tiek tarp moksleivių tiek tarp tėvų, kurių amžius irgi labai skiriasi. Po vieno iš turnyrų skaičiavome sezonus, o jų jau buvo 19+.  Tikiuosi ir toliau mokyklos treniruočių lygis tik kils, mokinius reiks varyt iš aukštelės vėlai vakare, o treniruočių sąlygos tik gerės. Ačiū mokytojams už išlaikytą iniciatyvą!!!

 Tėvų komandos  žaidėjas Viktoras Mekas

Kurti aplink save gerumo erdvę, kurioje įvairaus amžiaus žmonės gali džiaugtis , atsigauti po dienos darbų, pajudėti – tokia yra Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos mokytojos Ramunės Šarapienės misija. Džiaugiamės ir esame dėkingi mokytojai, kad šalia gimnazijos moksleivių salėje atsiranda vietos ir mums, tėveliams, seneliams.„Versmės“ gimnazijoje jau daug metų labai populiarios tinklinio treniruotės. Susitikę mokiniai, mokytojai ir tėvai salėje tampa tari bendrakeleiviai, bendraminčiai, einantys bendro tikslo link Judėk ir tobulėk!!! Noriu palinkėti NEBIJOKIME sulėtinti žingsnio, bijokime sustoti. Sėkmės ir toliau ugdant jaunąją kartą ir vykdant tokį visapusiškai naudingą projektą „JUDĖK IR TOBULĖK“.O mes tėvai, kaip maži vaikai su džiaugsmu lauksime mokytojos skambučio , kvietimo į treniruotę!!!  

Tėvų komandos narė Saulė Kalinauskienė

Lietuvos mokyklų žaidynių vaikinų varžybos (filmavo Jokūbas Misevičius1b kl.)

https://youtu.be/f8fQww04k-8

TAMO lamalogo logo01 logo wbg emokykla logo 2 LITNET LT soninis MOKYKLOMS eduroam  LOGO Valančiaus vaikai Nuotolinio mokymo sistema logoImagine200 kepure STT  teise