Mes galim
2017 m.m. spalio mėnesį žurnalistų būrelyje gimė iniciatyva vykdyti projektą „Mes galim!“ Šio projekto motto: „Skrisim, žinau, kad galim, surasim kelią!“ (iš albumo „69 danguje“). Projektu „Mes galim!“ bus siekiama supažindinti gimnazijos bendruomenę su įvairiausių pomėgių turinčiais mokiniais. Juk ne paslaptis, kad tas, kuris negauna 10 už fiziką, gali būti puikus fotografas, dainininkas ar skaitovas. Tas, kuriam nuobodu istorijos pamokose, turbūt kuria ateities planus ir konstruoja robotus, inžinerinius įrenginius. O kiek puikių šokėjų, ledo ritulininkų baigė mūsų gimnaziją per lietuvių kalbos pamokas taip ir neperskaitę nė vienos programinės knygos?
Jaunieji žurnalistai, vadovaujami mokytojos Danutės Liutkevičienės ir Marytės Kuzmenkovienės, ieškos pasislėpusių talentų ir pristatys juos gimnazijos bendruomenei. Taip pat kreipsimės į buvusius mokinius, kad jie pasidalintų prisiminimais, kaip galėjo suderinti savo pomėgius ir mokslą. Kviečiame esamus ir buvusius mokinius, jų tėvus ir mokytojus papasakoti apie talentingus mūsų gimnazijos mokinius!

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Su Agniumi Žemaitaičiu susipažinau prieš dvejus metus. Dominyka Vidrevičiūtė (šiuo metu mokosi muzikos Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorijoje) atsivedė gitara grojantį vaikinuką. Ką tik išlipęs iš lovos, išklausęs Dominykos paniūniuotos melodijos, užgrojo. Vaikinukas kelioms minutėms dingo – liko tik muzika. Toks ir yra Agnius. Jis – muzika. Kai be gitaros, Agnius yra Agnius, kai pasiima gitarą, Agnius tampa muzika.
Danutė Liutkevičienė Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Skaityti daugiau: „Paklausykit ,,Who wants to live forever'' – pažinsite mane!“

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Šiais mokslo metais susipažinau su aktyviai sportuojančiu ledo ritulininku Egidijumi Binkuliu. Žinoma, svarbiausias mūsų bendravimo tikslas – lietuvių kalba ir literatūra. Jei dar tiksliau – rašytojai, jų biografija, jų kūrybos temos, problemos, idėjos ir 500 žodžių rašinys. Kaip sekasi skaityti, analizuoti, rašyti, diskutuoti? Sunkiai. Juk mokinys daugiau laiko praleidžia ant ledo nei mokykliniame suole. Juk Egidijus motyvuotai siekia profesionalaus sportininko karjeros. Be to, jis susiplanavęs savo dieną, savaitę, netgi metus taip, kad sportui laiko užtenka, o knygai – nelabai...