Mes galim
2017 m.m. spalio mėnesį žurnalistų būrelyje gimė iniciatyva vykdyti projektą „Mes galim!“ Šio projekto motto: „Skrisim, žinau, kad galim, surasim kelią!“ (iš albumo „69 danguje“). Projektu „Mes galim!“ bus siekiama supažindinti gimnazijos bendruomenę su įvairiausių pomėgių turinčiais mokiniais. Juk ne paslaptis, kad tas, kuris negauna 10 už fiziką, gali būti puikus fotografas, dainininkas ar skaitovas. Tas, kuriam nuobodu istorijos pamokose, turbūt kuria ateities planus ir konstruoja robotus, inžinerinius įrenginius. O kiek puikių šokėjų, ledo ritulininkų baigė mūsų gimnaziją per lietuvių kalbos pamokas taip ir neperskaitę nė vienos programinės knygos?
Jaunieji žurnalistai, vadovaujami mokytojos Danutės Liutkevičienės ir Marytės Kuzmenkovienės, ieškos pasislėpusių talentų ir pristatys juos gimnazijos bendruomenei. Taip pat kreipsimės į buvusius mokinius, kad jie pasidalintų prisiminimais, kaip galėjo suderinti savo pomėgius ir mokslą. Kviečiame esamus ir buvusius mokinius, jų tėvus ir mokytojus papasakoti apie talentingus mūsų gimnazijos mokinius!

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Įprasta žinoti, kad olimpiada – tai tarptautinės sporto varžybos, vykstančios kas ketverius metus. Tiesa, pradėjus organizuoti Žiemos sporto žaidynes, nuo XX amžiaus pabaigos olimpiados organizuojamos kas dveji metai.

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Kaip ugdyti jauną žmogų, patarimų galima rasti „Tautinės mokyklos“ koncepcijoje, „Geros mokyklos“ koncepcijoje. Tinkamo kelio ieškota dešimtmečius, šimtmečius, tūkstantmečius... Ugdymas – sunkus procesas. Be to, rezultatų dažnai sulaukiame tik po kelių dešimtmečių.

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Jei nebūčiau mokytoja, neturėčiau galimybės būti šalia motyvuotų ir nemotyvuotų, aktyvių ir pasyvių, drąsių, nuoširdžių ir draugiškų jaunuolių. Jei nedirbčiau Elektrėnų „Versmės“ gimnazijoje, prarasčiau būrį kolegų - intelektualių, išmintingų, idėjinių draugų.
Dvidešimt penkerius metus dirbu mokykloje. Mokytojo darbas tikrai labai įdomus ir prasmingas, tačiau pastaruoju metu ne tik mokykloje, bet ir pamokose padaugėjo įtampos. Šiandieninis mokytojas turi būti ir socialinis pedagogas, ir psichologas, ir policininkas, ir andragogas (ugdyti suaugusiuosius, t.y. mokinių tėvus), ir metodikų išradėjas, ir mokomosios medžiagos rengėjas, ir ataskaitų pildytojas ir kt. Šiandieninis mokytojas savo dalyko pamokoje turi integruoti prevencines programas – daugybę programų, kurioms dėstyti medžiagą turi susirasti pats. Jei viską, kas numatyta, reiktų suintegruoti, tai dalyko turiniui vietos neliktų. Jei šiandieninis mokytojas aktyvus, tai jis dar turi inicijuoti pokyčius visoje švietimo sistemoje ir dalyvauti juose. Būti tiesiog mokytoju laiko nebelieka.
Mokytojai perdegė. O gal pervargo toje absurdiškų veiklų ir veiklelių gausoje? MOKYTOJAI NORI BŪTI MOKYTOJAIS!
Danutė Liutkevičienė, Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Kai pavakarėmis Elektrėnų gatvėse sutiksite du bėgikus, žinokite – tai broliai dvyniai Rytis ir Rokas Ašmenos, lengvaatlečiai elektrėniškai. Ryčio ir Roko treneris - Andrius Valatkevičius. Vaikinai šiuo metu treniruojasi Elektrėnų „Ąžuolyno“ progimnazijos salėje arba Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos stadione. Treniruotės vyksta 6 dienas per savaitę, po vieną treniruotę per dieną. Per dieną sportui skiriama ne mažiau kaip 1,5 valandos. Treniruotės būna įvairios, bet dažniausiai 3 km apšilimo bėgimas nuo namų iki salės, mankšta, specialūs pratimai, trys greitėjantys 60 m bėgimai. Po jų - sunkesnė treniruotės dalis (tai gali būti atitinkamos atkarpos po 200 metrų, 400 metrų, 1000 metrų ir kt.) Po tokių atkarpų – pratimai kūnui sustiprinti.
Rytis Ašmena: asmeninis rekordas 400 m bėgimo rungtyje – 52.14 (Lietuvos rekordas šioje rungtyje – 45.73).
Rokas Ašmena: asmeninis rekordas 800 m bėgimo rungtyje - 1:58.39 (Lietuvos rekordas šioje rungtyje - 1:46.58).

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Elzbieta Juknevičiūtė – 3d klasės mokinė. Kaip žmogus, nuoširdi, atvira, komunikabili. Kaip mokinys, atsakinga, pareiginga, motyvuota. Kartais pagalvoju, kad problemų nekeliantys mokiniai mokykloje būna nematomi, nepastebėti, neįvertinti. Turėti nuoširdžių ir motyvuotų mokinių – kiekvieno mokytojo svajonė.
Su Elzbieta pasikalbėjome apie jauną žmogų – mokinį. Koks yra šių dienų mokinys? Ar jaunam žmogui įdomu mokytis? Kokie džiaugsmai ir rūpesčiai lydi šiandieninį jaunuolį?
Danutė Liutkevičienė

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Atlikėjai, kūrėjai, optimistai, pesimistai, individualistai, „pilka masė“... Kaip apibūdinti XXI amžiaus jaunuolius?
Kiekvienas žmogus gimsta turėdamas begalinį potencialą ir galimybes, tobulą kūną ir lanksčią psichiką. Šiuolaikinis mokslas teigia, kad žmogaus smegenis sudaro maždaug 100 milijardų nervinių ląstelių (neuronų), kurias tarpusavyje jungia daugiau kaip 10 bilijonų jungčių. Tai lyg visomis spalvomis žaižaruojanti fizinės, psichinės ir dvasinės energijos substancija. Kokią ji įgaus formą ir kaip ji pasireikš, lemia terpė, į kurią ji pateks. Aišku, kad formuosis unikali struktūra, sugerianti ir atspindinti aplinkos sąlygas. Norėdami suvokti, koks šiandieninis mokinys, reikėtų panagrinėti jo aplinką.

- Reklaminis skydelis išsaugotas
- Kategorija: Mes galim
Labai malonu girdėti natūralų balsą, matyti nepadailintą vaizdą - XXI amžiaus žmogus pasiilgsta natūralumo, bet šiandieniniam žmogui reikia ir ryškesnių spalvų, stipresnio garso, 3D projekcijų. Kartais net nesuvoki, kiek daug žmonių prisideda prie garso ir vaizdo kokybės! Kas tie, kurių darbo vaisiais gėrimės, bet jie sėdi mums už nugaros aparatūros „prifarširuotame“ kambaryje ar prie mygtukais „nusagstyto“ pulto?
Tai vaizdo ir garso operatoriai, kurie parenka, sukomplektuoja, sujungia, valdo garso ir vaizdo aparatūrą. Kartais juos galime vadinti net vaizdo ir garso režisieriais, kurie savo ar kito žmogaus vaizduotę, meninius ir organizacinius gebėjimus įkūnija scenoje. Kiekvienas renginys yra iššūkis ne tik sumanytojui, bet ir garso bei vaizdo operatoriui. Juk idėjos autorius turi viziją (ir ohoho kokių jų būna!), o sėdintis prie pulto žmogus turi suderinti technines galimybes ir menines raiškos priemones.